α/α

Περιοχή

Σχολική Μονάδα

Τίτλος Προγράμματος

1

Ελευσίνας

2 Γυμνάσιο Ελευσίνας

Νερό και Ελευσίνα

2

Ελευσίνας

4 Γυμνάσιο Ελευσίνας

Ανάπλαση του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού Ελευσίνας

3

Ελευσίνα

1 ΓΕΛ Ελευσίνας

Οι Φυσικές Καταστροφές: α) από Φυσικά Αίτια, β) από Ανθρώπινες Δραστηριότητες

4

Ελευσίνα

1 ΓΕΛ Ελευσίνας

Μεσογειακή διατροφή και οικολογικό αποτύπωμα

5

Ελευσίνα

2 ΕΠΑ.Λ. Ελευσίνας

Βότανα στην υγεία και τη διατροφή μας – επιπτώσεις στο περιβάλλον

6

Ελευσίνα

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ελευσίνας

Τα φυτά της Αττικής και η σημασία τους στην αρχαιότητα

7

Ελευσίνα

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ελευσίνας

Παράκτια ζώνη της Ελευσίνας

8

Ελευσίνα

Ε.Ε.Γ. Ελευσίνας

Ουδέν άτακτον των φύσει… τίποτα από όσα είναι δοσμένα από τη φύση δεν είναι χωρίς τάξη

9

Ελευσίνα

1 ΕΠΑ.Λ. Ελευσίνας

Βαριά βιομηχανία και Θριάσιο Πεδίο

10

Ελευσίνα

1 ΕΠΑ.Λ. Ελευσίνας

(Ο κύκλος του νερού) Νερό – πηγή ζωής

11

Ασπρόπυργος

1 Γυμνάσιο Ασπροπύργου

Οικολογική μετακίνηση μέσα στην πόλη

12

Ασπρόπυργος

3 Γυμνάσιο Ασπροπύργου

Διαχείριση απορριμμάτων (Ανακύκλωση – Κομποστοποίηση), Διαμόρφωση κήπου, Νερό

13

Ασπρόπυργος

1 ΕΠΑ.Λ. Ασπροπύργου

Βιομηχανική Ανάπτυξη και Υδάτινος Κόσμος

14

Ασπρόπυργος

1 ΕΠΑ.Λ. Ασπροπύργου

Περί Ανέμων και Υδάτων

15

Ασπρόπυργος

1 ΕΠΑ.Λ. Ασπροπύργου

Μερομήνια: Ο άνθρωπος αφουγκράζεται τη φύση και ανακαλύπτει τον καιρό

16

Ασπρόπυργος

1 ΕΠΑ.Λ. Ασπροπύργου

Τανγκό για δύο με Οξυγόνο (O) και Υδρογόνο επί δύο (H2): H2O

17

Ασπρόπυργος

1 ΕΠΑ.Σ. Ασπροπύργου

Τοπικά προιόντα και κοινωνία: μία σχέση αλληλεπίδρασης

18

Ασπρόπυργος

4 ΣΕΚ Δυτικής Αττικής

Δρω εναλλακτικά και αναδεικνύω τον τόπο μου

19

Άνω Λιόσια

1 Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων

Περιβαλλοντικά ρομπότ – ποιότητα αέρα

20

Άνω Λιόσια

1 Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων

Marine life in English literature: Λογοτεχνική Βουτιά στο βυθό

21

Άνω Λιόσια

2 Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων

Έχει χρώμα το Νερό?

22

Άνω Λιόσια

4 Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων

Ποιότητα ζωής: Πάρε τη ζωή στα χέρια σου αναβαθμίζοντας την: Δράση του ενεργού πολίτη για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης

23

Άνω Λιόσια

2 ΓΕΛ Άνω Λιοσίων

Σύγκριση οικοσυστημάτων μεταξύ της Πάρνηθας και του δάσους του Περτουλίου

24

Άνω Λιόσια

2 ΓΕΛ Άνω Λιοσίων

Τεχνητές λίμνες της Ελλάδας (υγρότοποι), το παράδειγμα της λίμνης Πλαστήρα

25

Ζεφύρι

ΓΕΛ Ζεφυρίου

Ο εναλλακτικός τουρισμός και το φυσικό περιβάλλον στην πόλη μου και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας

26

Φυλή

ΓΕΛ Φυλής

Κατασκευές από σκουπίδια

27

Φυλή

ΓΕΛ Φυλής

Διαμόρφωση του εξωτερικού και εσωτερικού σχολικού κήπου

28

Μάνδρα

ΓΕΛ Μάνδρας

Η Αστικοποίηση και η συμβολή της στην Κλιματική Αλλαγή

29

Μάνδρα

1 Γυμνάσιο Μάνδρας

Βιότοπος: Η φύση στην αυλή μας

30

Μάνδρα

1 Γυμνάσιο Μάνδρας

Βιολογικές καλλιέργειες – Βιολογικά προιόντα

31

Μαγούλα

Γυμνάσιο Μαγούλας

Ανακύκλωση – Οικοσυστήματα – Περιβάλλον

32

Μαγούλα

Γυμνάσιο Μαγούλας

Κομποστοποίηση

33

Βίλλια

Γυμνάσιο – Λ.Τ. Βιλλίων

Η αξία του δάσους και τα οφέλη της ορθολογικής διαχείρισης του για τον σύγχρονο άνθρωπο

34

Βίλλια

Γυμνάσιο – Λ.Τ. Βιλλίων

Ένας πλανήτης, μία ευκαιρία. Τεχνολογίες εξοικονόμησης πόρων και Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική για αειφόρο ανάπτυξη

35

Βίλλια

Γυμνάσιο – Λ.Τ. Βιλλίων

Η μείωση της βιοποικιλότητας στα θαλάσσια οικοσυστήματα της Ελλάδας

36

Μέγαρα

1 Γυμνάσιο Μεγάρων

Ανακύκλωση υλικών Η/Υ – Περιφερειακών – Κατασκευές

37

Μέγαρα

2 Γυμνάσιο Μεγάρων

Η επίδραση της κινητής τηλεφωνίας στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον

38

Μέγαρα

2 Γυμνάσιο Μεγάρων

Αιτήσεις και απαιτήσεις στο φυσικό και στο κοινωνικό Περιβάλλον, …, μελετώντας την χάρτα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

39

Μέγαρα

2 Γυμνάσιο Μεγάρων

Η ανακύκλωση στο δάσος, η ανακύκλωση στο σχολείο μου

40

Μέγαρα

1 ΓΕΛ Μεγάρων

Τα πέτρινα γεφύρια των Μεγάρων

41

Νέα Πέραμος

Γυμνάσιο Νέας Περάμου

Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική των οικισμών του Πηλίου