α/α |
Περιοχή |
Σχολική Μονάδα |
Τίτλος Προγράμματος |
1 |
|||
2 |
|||
3 |
Οι Φυσικές Καταστροφές: α) από Φυσικά Αίτια, β) από Ανθρώπινες Δραστηριότητες |
||
4 |
|||
5 |
Ελευσίνα |
2 ΕΠΑ.Λ. Ελευσίνας |
Βότανα στην υγεία και τη διατροφή μας – επιπτώσεις στο περιβάλλον |
6 |
|||
7 |
|||
8 |
Ουδέν άτακτον των φύσει… τίποτα από όσα είναι δοσμένα από τη φύση δεν είναι χωρίς τάξη |
||
9 |
Ελευσίνα |
1 ΕΠΑ.Λ. Ελευσίνας |
Βαριά βιομηχανία και Θριάσιο Πεδίο |
10 |
Ελευσίνα |
1 ΕΠΑ.Λ. Ελευσίνας |
(Ο κύκλος του νερού) Νερό – πηγή ζωής |
11 |
|||
12 |
Διαχείριση απορριμμάτων (Ανακύκλωση – Κομποστοποίηση), Διαμόρφωση κήπου, Νερό |
||
13 |
Ασπρόπυργος |
1 ΕΠΑ.Λ. Ασπροπύργου |
Βιομηχανική Ανάπτυξη και Υδάτινος Κόσμος |
14 |
Ασπρόπυργος |
1 ΕΠΑ.Λ. Ασπροπύργου |
Περί Ανέμων και Υδάτων |
15 |
Μερομήνια: Ο άνθρωπος αφουγκράζεται τη φύση και ανακαλύπτει τον καιρό |
||
16 |
Τανγκό για δύο με Οξυγόνο (O) και Υδρογόνο επί δύο (H2): H2O |
||
17 |
Ασπρόπυργος |
1 ΕΠΑ.Σ. Ασπροπύργου |
Τοπικά προιόντα και κοινωνία: μία σχέση αλληλεπίδρασης |
18 |
Ασπρόπυργος |
4 ΣΕΚ Δυτικής Αττικής |
Δρω εναλλακτικά και αναδεικνύω τον τόπο μου |
19 |
Άνω Λιόσια |
1 Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων |
Περιβαλλοντικά ρομπότ – ποιότητα αέρα |
20 |
Marine life in English literature: Λογοτεχνική Βουτιά στο βυθό |
||
21 |
Άνω Λιόσια |
2 Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων |
Έχει χρώμα το Νερό? |
22 |
Άνω Λιόσια |
4 Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων |
Ποιότητα ζωής: Πάρε τη ζωή στα χέρια σου αναβαθμίζοντας την: Δράση του ενεργού πολίτη για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης |
23 |
Άνω Λιόσια |
2 ΓΕΛ Άνω Λιοσίων |
Σύγκριση οικοσυστημάτων μεταξύ της Πάρνηθας και του δάσους του Περτουλίου |
24 |
Άνω Λιόσια |
2 ΓΕΛ Άνω Λιοσίων |
Τεχνητές λίμνες της Ελλάδας (υγρότοποι), το παράδειγμα της λίμνης Πλαστήρα |
25 |
Ο εναλλακτικός τουρισμός και το φυσικό περιβάλλον στην πόλη μου και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας |
||
26 |
Φυλή |
ΓΕΛ Φυλής |
Κατασκευές από σκουπίδια |
27 |
Φυλή |
ΓΕΛ Φυλής |
Διαμόρφωση του εξωτερικού και εσωτερικού σχολικού κήπου |
28 |
|||
29 |
|||
30 |
|||
31 |
Μαγούλα |
Γυμνάσιο Μαγούλας |
Ανακύκλωση – Οικοσυστήματα – Περιβάλλον |
32 |
|||
33 |
Η αξία του δάσους και τα οφέλη της ορθολογικής διαχείρισης του για τον σύγχρονο άνθρωπο |
||
34 |
|||
35 |
Η μείωση της βιοποικιλότητας στα θαλάσσια οικοσυστήματα της Ελλάδας |
||
36 |
|||
37 |
Η επίδραση της κινητής τηλεφωνίας στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον |
||
38 |
|||
39 |
|||
40 |
Μέγαρα |
1 ΓΕΛ Μεγάρων |
Τα πέτρινα γεφύρια των Μεγάρων |
41 |
Νέα Πέραμος |
Γυμνάσιο Νέας Περάμου |
Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική των οικισμών του Πηλίου |
|
|
|
|