α/α
|
Σχολική Μονάδα
|
Περιοχή
|
Τίτλος Προγράμματος
|
1.
|
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Ελευσίνα
|
«Πρόληψη χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών. Κάπνισμα-Αλκοόλ»
|
2.
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Ελευσίνα
|
«Άσκηση και Υγεία»
|
3.
|
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Ελευσίνα
|
«Υγιεινή διατροφή: παράγοντες σωματικής και πνευματικής ευεξίας»
|
4.
|
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Ελευσίνα
|
« Για έναν υγιεινό τρόπο ζωής»
|
5.
|
ΕΣΠΕΡΙΝΟ Γ/ΣΙΟ –Λ.Τ.
|
Ελευσίνα
|
«Η διατροφή των νέων: σε ισορροπία ή σε διαταραχή»
|
6.
|
ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓ/ΚΟ Γ/ΣΙΟ
|
Ελευσίνα
|
«Ανακαλύπτω τον εαυτό μου μέσα από τους ρόλους της ζωής»
|
7.
|
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
|
Ελευσίνα
|
«Ξέρω τι ζητάω» Πρόληψη της χρήσης ουσιών και δεξιότητες ζωής
|
8.
|
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
|
Ελευσίνα
|
«Κυλικείο»
|
9.
|
1ο ΓΕΛ
|
Ελευσίνα
|
«Ομότιμοι Μεσολαβητές»
|
10.
|
1ο ΕΠΑΛ
|
Ελευσίνα
|
«Ισότητα Φύλων»
|
11.
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Ασπρόπυργος
|
«Εκπαίδευση Ομότιμων Μεσολαβητών» (Ειρηνική επίλυση των συγκρούσεων με τη διαμεσολάβηση μεταξύ των συνομηλίκων)
|
12.
|
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Ασπρόπυργος
|
«Κόκκινες κάρτες στο ρατσισμό»
|
13.
|
1ο ΓΕΛ
|
Ασπρόπυργος
|
«Στηρίζομαι στα πόδια μου»
|
14.
|
1ο ΕΠΑΛ
|
Ασπρόπυργος
|
«Οδική συμπεριφορά-συμπεριφορά στις σχέσεις, ομοιότητες, διαφορές και η σχέση τους με την ανθρώπινη ζωή»
|
15.
|
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Μέγαρα
|
«Εναλλακτικές μορφές άσκησης στην αίθουσα και την φύση. Επιδράσεις
της γιόγκα και της ορειβασίας στην υγεία»
|
16.
|
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Μέγαρα
|
«Μάθε να πλο-ΗΓΕΙΣΑΙ»: Για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο’
|
17.
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Μέγαρα
|
«Σχολικός εκφοβισμός- “Bullying”- ο Νόμος της Σιωπής»
|
18.
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Μέγαρα
|
«Saferinternet@life.com Ασφαλέστερο διαδίκτυο στη ζωή μας»
|
19.
|
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Μέγαρα
|
« Χιροσίμα-Τσέρνομπιλ-Φουκοσίμα: ο πυρηνικός όλεθρος και οι επιπτώσεις του στον ανθρώπινο οργανισμό»
|
20.
|
1ο ΓΕΛ
|
Μέγαρα
|
«Προβληματίζομαι, άρα Υπάρχω»
|
21.
|
3ο ΣΕΚ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
|
Μέγαρα
|
«Ναρκωτικά και Κοινωνία» - Γνώση, Πρόληψη
|
22.
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΓΟΥΛΑΣ
|
Μαγούλα
|
«Νέοι και Υγιεινός Τρόπος Διαβίωσης»
|
23.
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΓΟΥΛΑΣ
|
Μαγούλα
|
«Το Διαδίκτυο και οι επιπτώσεις του στη ζωή των νέων»
|
24.
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Άνω Λιόσια
|
«Σχολική Διαμεσολάβηση: ένας εναλλακτικός τρόπος αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας»
|
25.
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Άνω Λιόσια
|
«Κάνε μου τη ζωή ποδήλατο»
|
26.
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Άνω Λιόσια
|
«Μουσικοθεραπεία για …αρχάριους»
|
27.
|
1ο ΓΕΛ
|
Άνω Λιόσια
|
«Μαθητική Διαμεσολάβηση»
|
28.
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΥΛΗΣ
|
Φυλή
|
«Σχολική Διαμεσολάβηση: Ένας εναλλακτικός τρόπος αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας»
|
29.
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΥΛΗΣ
|
Φυλή
|
«Μαθαίνω να σερφάρω δημιουργικά @ με ασφάλεια»
|
30.
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΥΛΗΣ
|
Φυλή
|
«Τα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις ως παράγοντες παραμόρφωσης της πραγματικότητας»
|
31.
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΥΛΗΣ
|
Φυλή
|
«Ακτινοβολίες και προστασία της υγείας από αυτές»
|
32.
|
ΓΕΛ ΦΥΛΗΣ
|
Φυλή
|
«Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στο σχολείο»
|
33.
|
ΓΕΛ ΕΡΥΘΡΩΝ
|
Ερυθρές
|
«Η οικονομική κρίση και οι επιδράσεις της στην οικογένεια και στην ποιότητα ζωής»
|
34.
|
ΓΕΛ ΕΡΥΘΡΩΝ
|
Ερυθρές
|
«Sportinmycountry»
Πρόγραμμα e-twinning ενταγμένο στη θεματολογία Αγωγής Υγείας
|
35.
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΒΙΛΛΙΩΝ
|
Βίλλια
|
«Η Κρητική διατροφή και η συμβολή της στην παγκόσμια διατροφή»
|
36.
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
|
Ζεφύρι
|
«Σχολική Διαμεσολάβηση»
|